fredag 11 oktober 2013

Hemma i vårt kök

Så här ser det ut hemma hos oss prick nu. Jag har gjort några nya tryck som jag fick från tryckeriet i går, så då var det ju lämpligt att slita bort en Ikea-hylla som jag ändå inte trivdes med och fylla väggen (och alla hål efter hyllan) med trycken. Jag passade på att botanisera hemma och grävde fram en del svarta saker också - alltihop loppisfynd - och matchade in lite orange. Lampan, en helt fantastisk liten lampa, fyndade jag på Norra Bergets bakluckeloppis för några helger sedan. Tretti spänn, det tackar vi för! 

Vårt turkosa bord nästan spratt till av livslust när det kom lite orangea saker till. Och tänka sig, i den här vinkeln syns inte kaoset som mitt lilla gör-om-projekt orsakade. Så lämpligt! 

(Nu blev det ju så att jag inte kunde hålla mig från att blogga nu när jag råkade ta en bild i rätt format. Tja, ni ser. Jag har inte funderat färdigt. Men det har ni ju redan listat ut. ;)) 

5 kommentarer:

  1. vad fint!! :) var har du hittat dom där galgarna som tavlorna sitter i? kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna! Galgarna är vanliga byxgalgar (eller kjolgalgar, för det har jag dem till) från Ikea. Jag köpte dem iofs för några år sedan, så jag vet inte om de finns kvar numera, men hursom är de kanon att hänga upp tryck med!

    SvaraRadera
  3. Jag saknar din blogg, om du vill. Börja blogga igen!

    SvaraRadera