onsdag 9 oktober 2013

Bloggen är död, länge leve bloggen!



Hej! 

Som ni märkt har jag skolkat lite väl från bloggen i det sista. Här, i alla fall. Jag drog igång en liten oigenomtänkt blogg på flatebo.se (klicka här för att komma direkt till bloggen) och vips fick den här bloggen stå och förfalla lite mer än vanligt. 

Jag har funderat länge kring detta med bloggeri och kommit fram till att jag nog lät bloggen komma mig lite för nära. I en annan fundering kom jag fram till att jag inte har något behov av att berätta allt som händer i livet. Ett konkret exempel var att vi åkte till Prag i somras och jag fotade en massa och det vore ju en klassisk sak att lägga upp, men jag kände på något vis att ... nej, jag hade inget behov av att göra det. 

Men sen, i andra funderingar, tycker jag ju att det vore synd och skam, för det är ju hiskeligt roligt att blogga här också. Och era kommentarer är ju guld värda, alltid lika värdefulla och värmande! 

Jag har nog inte funderat klart. Tror jag. För vips gör jag välan om en möbel och fotar in, bakar världens godaste nånting som jag bara måste lägga ut receptet på, snubblar över en helt fantastisk predikan som jag vill dela med mig av, snor ihop ett nytt gratismönster (som varit otroligt populärt!) och lägger upp eller bara lägger ut lite fina bilder som jag är nöjd med. Tja, ni ser. 

Jag har nog inte funderat klart. 

2 kommentarer:

  1. Ville bara säga att din blogg är en av de få bloggar som jag läser och även den som jag känner mig mest inspirerad och peppad av. Din kreativitet och dina texter känns äkta och ärliga. Så tack för de inlägg som kommit tills nu, och tack för de som eventuellt kommer sen! Gud välsigne dig och din familj! /Lina

    SvaraRadera