måndag 9 september 2013

Lite layoutpill

Plötsligt händer det! Vad tycks? Bort med den där urbota gamla betongen och fram med lite andra bilder, bort med gamla puffar och fram med nya, runda puffar och lite annat småpill. 

Till bakgrunden letade jag runt lite och tog till sist bilden på härliga Linda med korset på ryggen och satte ihop den med en gata jag tagit kort på nånstans. Jag lade på samma sköna effekter som jag nyligen lagt på alla matta vykort. De vykorten är roligt nog jättepopulära, så hoppas den här bilden går hem också! Jag smög in ett bibelord i bilden också, ser du det? 

Milvis mycket bättre, tycker jag, hoppas du tycker nåt sånt, du med? 

Och förresten, visst har du "likeat" flatebo på Facebook? Vi har struligt nog en gammal grupp och en lite nyare sida, men om du klickar tummen upp här, då syns det på startsidan på flatebo.se och DET tycker jag vore roligt! 

3 kommentarer:

  1. Hur många dagar i rad kan man ha Flatebökläder på sig? Jag räknar... Är nog uppe i dag åtta nu och det hänger massor av rent i garderoben.

    :-)

    SvaraRadera
  2. Hehe, formatet i min browser är sådant att jag inte ens ser bilderna på kanterna. Otur.

    SvaraRadera
  3. Åh, Helena. Du, alltså :)

    Ulrika: Så snopet! Och jag som har ansträngt mig och allt :)

    SvaraRadera