tisdag 20 augusti 2013

Hallå i rutan


Hej. Josephine heter jag och ska liksom vara den som sköter om den här bloggen, men nu var det länge sen! Sommaren har susat på och vi har njutit av lata dagar och finväder, sol och bad och hejdlöst med lek i sanden - senast i dag, faktiskt. Hoppas ni har haft en skön sommar, ni med? 


Vi tog för första gången sedan flatebo.se startade en helt ledig sommar och det har väl märkts här i bloggen, gissar jag? Vi höll oss långt från datorn, det blev inga sommarbutiker på konferenser och inga beställningar packades under hela sommaren. SÅÅ skönt! Nu, däremot, inser man att det kanske inte var så smart ändå, för sommaren hejdade inte alla fina kunder att lägga in beställningar, så jag har packat och packat från första stund. (Kvällen och natten innan jag skulle börja jobba, på min lilla födelsedag, packade jag beställningar till halv tre. På natten, that is. Men så är jag lite knepig också!) Det är så klart underbart roligt att packa till er alla, men jag hinner inte med allt annat som måste fixas. För ni vill väl ha lite mer nyheter snart, hoppas jag?

Jaja. Lite roligt kvällsjobb med lite skön musik ska nog råda bot på det. Och sen går jag och gör mig en morotskaka, tror jag, sådär mitt i natten. Härligt att semestern är slut - fritt fram för sömnbrist! 

Jag bjuppar på en bild, Kontoret i kvällsskrud, får den heta. Packdisk längst fram och vykort i bakgrunden. Roligt nog är mina nya vykort, de matta med antingen bibelord, sångtexter eller bara fina hälsningar, superpopulära, så det blir att fylla på med lite fler nu snart. Roligt, roligt! 

3 kommentarer:

  1. Sara Björnell Knuuth21 augusti 2013 22:23

    Åh, va härligt att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg här! Kramkram! Ps. Grattis på födelsedagen lite försent... Ds

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du är tillbaka. Jag har saknat dig! :) Önskar dig en välsignad höst. Kram!

    SvaraRadera