tisdag 4 juni 2013

Posta lite omtanke

Nämen titta! Vi fick ett sånt roligt paket i dag, alldeles fullt av SÅ fina vykort. Roligt! Jag har lagt ut dem i webbutiken under dagen och det är jättekul att se hur beställningarna på dem redan trillar in. 


Här finns hälsningar till studenter, brudpar, konfirmander, jubilarer och nyfödda, men också bara fina lyckönskningar, bibelord, tackkort och sångstrofer. Och välsignelsen. Alla är tryckta på matt, återvunnet papper, har en skön instagram-känsla i motivet och texten ser nästan handskriven ut (prickarna är i alla fall handprickade, för det fanns visst inte åäö i det där fina typsnittet). Baksidan är matt och alldeles tom så att det finns gott om plats att fylla på med egna hälsningar. 

Ni som följt bloggen ett tag kanske känner igen några bilder? Jag gjorde ett djupdyk bland mina bilder och valde lite naturbilder från lite varstans. 

Vad tycker du, hittar du nåt fint kort? 

Nu ska jag klicka mig till flatebo och lägga upp en puff på startsidan. Posta lite omtanke, tänkte jag skriva, det låter väl bra? 

Jag vet redan en massa släkt och vänner som kommer att "råka ut för" dessa kort, hihi! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar